a RedeArchive for the '' Category

mais mintiras de Telefoníca: “La falta de interés, el principal obstáculo para el crecimiento de internet en España”

Venres, Febreiro 2nd, 2007

Nova de 20minutos.es, que non sei por que, segue a deixarme apampado:

La falta de interés, el principal obstáculo para el crecimiento de internet en España

Esa e a conclusión dun estudio da fundación Telefónica.

Eu o que digo e :

A falta de interese de telefónica por aportar solucións telemáticas o medio rural, o principal obstáculo para que internet medre. Non so no rural galego, senon en todo o estado“.

“Telefónica e culpabel de deixar apagado o rural, porque privatizouse, e privatizouse porque o seu daquela presidente  era compañeiro de colexio barriosalmantino de Aznar, daquela presidente de governo, e o privatizarse  tornou de dicir excusas para non levar a rede o rural cun “non pode facerse técnicamente” a “isto non e rendible” e “a xente non ten interese”.

A forza de deixar sen acceso a rede na Galiza, non e que a xente perda interese.

E que deste xeito Galiza queda sen xente, mentres que as urbanizacións do norte de Madrid, poboadas de directivos desta Telefónica privatizada, medra, como medran as becas dos fillos deles , adicados a mangonear na sección de fotografía da fundación telefónica.

ADSL rural: ADSL de primeira, ADSL de segunda = cidadans de primeira, cidadans de segunda

Domingo, Decembro 3rd, 2006

Vin no blog Seve Garcia opinións o respecto do ADSL rural. Coincido con elas.
Outras ligazóns relacionadas co ADSL rural, que non e ADSL nen e rural nen e nada:

http://www.google.es/search?q=adsl+rural&hl=es&lr=&start=10&sa=N

http://www.bandaancha.st/foros.php?temid=1112531

Ley para poñer banda ancha en toda España:

http://www.adslzone.net/article1191.html (esta ley obrigará os operadores a darnos acceso a todos no 2008. e poñen un prazo, o2008. O que non sei e a reacción do governo cando as operadoras comezen coas excusas, coma no 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005 e 2006 )

Protestas por Castela:
http://foros.internautas.org/viewtopic.php?t=2151&

(non sei a estratexia de telefonica, o millor chamalle ADSL rural a solucion para o rural, para que non lle amolen e teña que poñer ADSL de verdade.

Segundo movistar e telefonica, a definición do sistema ADSL da wikipedia non e certa.

Gustariame que a xente, cando todo isto pase, se lembre do que ten pasado. Se lembre dos anos que estivo o rural fora do eido telematico por cuestión exclusivamente políticas e non técnicas

No seu momento, nen rematei de escribir nen publiquei o que xa tiña escrito do libro “carreiros telemáticos”porque pensei que en meses chegaria a rede, e que de tódolos xeitos a xente esqueceriase de todo, comezando polo rural no que non todos queren defender o seu.

Máis tamén penso que a situación do rural e extrema: non poden reclamar os que non teñen nen como facelo. Non teñen presencia no eido telemático galego porque non poden acceder a rede. Na rede, o rural galego case que non existe. E non so no ámbito virtual, no mundo fisico, está deixando de existir.

quen diga queas cousas teñen que ser asi, ser a sua opinión. Quen diga que esa opinión e certa, esta dando a batalla por gañada. Porque isto nunca deixou de ser unha guerra.

A guerra telemática.

Guerra telemática na que uns gañan porque os seus opoñentes, nen se lles deixa chegar o campo de batalla.

TELEFONICA: a estafa telematica no rural galego continua

Luns, Outubro 16th, 2006

Fai uns dias fixeron chegar o meu poder dous documentos que proban a nova estafa que a empresa de telecomunicacións TELEFÓNICA esta a argallar no rural galego. E esta vez xa nen se trata do acceso a rede no rural galego: son so as altas de liña telefónica no rural galego.

Poñereivos en antecedentes: o parecer, este cliente leva dende o 2002 agardando pola instalación dun teléfono fixo, e a poder ser, tamen ter acceso a internet.

Baixo unha premisa en principio tan sinxela, tornouse imposible por un detalle : o devandito cliente vive no rural galego, nunha aldea da Coruña

Nestes catro anos pasoulle de todo, dende que TELEFONICA (ou TELEFÓNICA) prometeu por activa e por pasiva que “o mes que ven vai o instalador a casa” ata que se lle enviaron cartas dicindolle que “esta prevista a implantación do novo servicio de acceso a internet dentro duns meses”.

Xa hay varios anos que este puxose en contacto comigo para terme o dia da situación, e se hay uns dias decidiuse enviarme estes dous documentos foron por unha razon sinxela: isto linda xa cunha estafa ou tomadura de pelo.

Ben, pois a esta persoa, a que para maior comodidade e para conservar o seu anonimato, chamaremos Pepe, que vive nunha aldea a que chamaremos Neovila, recibe unha carta (menos mal que non din que quitan o servicio de correos por falta de cobertura no rural) co membrete de TELEFONICA. Puxose en contacto comigo e cando lle preguntei de que departamento de TELEFONICA se trata, respostame que o departamento chamase “TELEFONICA“. Non puiden creelo ata que non o vin: non poñia departamento algun, de xeito que se queres reclamar, non poidas, porque so teras unha referencia, pero non sabes se estas a falar co departamento de telefonia rural (¿existira iso?), investigación e desenrolo, etc. A carta ten o logotipo de TELEFONICA e nada mais. Isto e como se te chaga unha carta dun ministerio e pon “MINISTERIO”. E preguntas ¿ministerio de que?¿secretaria de que? e na carta so puxera “MINISTERIO”.

Primero chegou a primeira carta, dicindo no segundo párrafo que “instalarase no seu domicilio unha liña telefónica con tecnoloxía radioeléctrica“.

Parémonos aqui un intre ¿Que clase de tecnoloxía radioeléctrica? Outro TRAC? O TRAC era o sistema utilizado nos anos 90 (1990´s) para poñer liñas telefónicas no rural galego, cando xa a comezos dos anos 90 se desestimara levar o fio de cobre a todo o rural galego. Poderiamos falar moito do porque desta decisión política e económica pero non e o momento, segamos co TRAC: Chegaban o faiado da tua casa e poñían ali o aparato en cuestión. Funcionaba por ondas de radio, técnicamente era como se utilizaras un MOVILINE desos antigos que utilizaban radiofrecuencia analóxica. Despois enchufaban un cable que baixaban ata a cociña ou onde fose o teléfono, e ali conectabas teu telefono fixo. Era un teléfono movil so que os aparatos e as tarifas eran de fixo.

Xa hay varios anos que existe no mercado -tendas de electronica- outra alternativa a ista tecnoloxía e que as veces aconsello: ter un aparato semellante o antigo TRAC, pero funcionando con tecnoloxia GSM.

O trebello e unha caixa que leva seu espacio para que lle poñas unha tarxetiña SIM. Conéctase a rede movil, porque a efectos técnicos e outro movil máis, pero e unha caixa máis grande que un móvil. Por unha das suas beiras ten unha conexión que é un enchufe para poñer un teléfono fixo. Listo, xa temos un neoTRAC. Tecnolóxicamente está máis avanzado, pero para o usuario case parece máis cutre: xa non tes as tarifas do TRAC, e a cobertura e inda moito peor , non existe unha utilización propia do espectro electromagnético, senon que utilizas de xeito compartido as redes de móviles. ¿cando e practico? cando tes cobertura de movil e queres falar cun aparato de telefonia fixa, pola razon que seña.

Continuamos a ler a carta , na que di que “es preciso que se ponga en contacto con nosotros con la mayor brevedad posible……” .
Vaia, mete medo: catro anos agardando pola instalación dunha simple liña telefónica e agora…QUEREN METER PRISA O CLIENTE! . Xa me imaxino a escena de Pepe dicindolles “…e que hay tres anos que a compañia Z instaloume a liña”. O problema e que no rural galego, so hay unha empresa que teña o monopolio de instalación de liñas telefónicas, e esta empresa chámase TELEFONICA.

No cuarto párrafo di “Agradeceriamoslle unha pronta contestación pola sua parte, confirmando a interese nesta instalación. Noutro caso, entenderemos que renuncia a sua petición , polo que proc ederemos a sua baixa….” CHE CHE CHE CHEEEEEEEEEEE MANOOOOLOOOOO PAAAAAAAARA O CARROOOO SOOOOOOO.
A ver: Despois de catro anos pasando do cliente, agora non so queren que contestes apresa, senon que o fas rapidito, ou dante de baixa. Sen comentarios.

Dias despois , Pepe recibe unha carta identica, so que engadiron en letra legriña un comentario:

AVISO: enviamoslle unha NOVA CARTA que inclue un número de referencia ACTUALIZADO para facilitar as xestion de alta de liña no 1004“.

A cousa vaise complicando máis e deixa ver a filosofia chapuceira de TELEFONICA. E vou razonar punto por punto porque penso que “chapuceira” e un calificativo correcto e non un insulto, a hora de falar de TELEFONICA.

  • Se engades unha nova información o cliente, que xa hay que ser chapuceiro, integrao no corpo da carta. Pero non, o unico que fixeron foi abrir o procesador de textos, e enchufarlle o párrafo.
  • Como danse conta que esta carta e case identica a enviada antes o cliente, poñen o texto, todo o texto, en negriña, para que se saiba que iso que se di nese párrafo e importante. E poñen tamen varias palabras EN MAIUSCULA, como fago eu tamén neste artigo parodiando sua escritura. Supoño que tanto TELEFONICA coa min aprendimos isto da importancia das maiusculas nos chat. Moi ben para unha carta dunha empresa.
  • O parecer levan un rexistro, pero a idea foi posterior o enviar as cartas, primeiro enviaron as primeiras cartas, logo danse conta que faltalles facer unha base de datos documental, e crean un novo campo chamado referencia, e informan nunha nova carta o cliente. E en lugar de explicarllo de xeito sinxelo o que fan e poñelo na mesma carta.
  • Pero a ver ¿ non habia que ir a fume de carozo correndo o pobo máis cercano (porque lembremolo……SE NA ALDEA NON HAY TELEFONOS COMO VAS A CHAMAR O 1004!!!!!!! ) para falar con TELEFONICA ? se facias iso nada mais chegar a carta a tua casa non tiñas número de referencia, co cal non saberían atenderte.

Con todos estos antecedentes, no que o unico que sabes e que a devandita empresa segue igual de prepotente cara o cliente e sen a máis mínima sensibilidade cara o rural , Pepe ponse en contacto con TELEFONICA para que un tecnico vaia a sua casiña na neovila para a instalación.

Semanas máis tarde, chega o técnico.
Vai o faiado e dille a Pepe….

-¡PEPE, NON SE PODE FACER!

E Pepe di

-E logo

E o instalador dille

-E que non hay cobertura

O diálogo transcurre coa pregunta obrigada:

– ¿Pero non se ia poñer un sistema novo?

– Que va, que va…as caixiñas estas teñen coma un movil dentro e conectanse a rede de movistar. Nada hoh, a ver se para máis adiante poñen máis cobertura. Se e que xa levo toda a semana perdida, que ontes estiven na outra aldea de Neocorme e Neoveiro e pasalles o mesmo.

Pepe enton lembrase dunha conversa que tivera comigo, cando faleille de poñer na sua casa este sistema: a casa de Pepe non ten cobertura de Movistar, nen de Orange (Amena), e so ten cobertura de Vodafone se sae da casa e anda uns metros. E dicir, que ante unha urxencia medica, millor sera que poida levitar ata 100 metros diante da casa, porque se non tera serios problemas para ser atendido.

O caso de Pepe na sua Neovila, e de tantas neovilas que hay Galiza adiante: a empresa TELEFONICA e tan prepotente que pensa que chega a todolos sitios, asi que sua “nova tecnoloxia radioelectrica” foi nin mais nen menos que utilizar a rede de telefonica MOVISTAR.

E un insulto cara todos eses clientes que nen movil poden utilizar nas suas vilas, pensar en utilizar esa mesma tecnoloxia para darlles unha liña. ¿E que esos directivos e enxeñeiros nunca saen dos seus despachiños da sede de TELEFONICA I+D (telefónica investigación e desenrolo) da avenida de América de Madrid?
Porque para ideas tan brillantes e para un trato o cliente coma este, non facia falta que lles puxeran un edificio propio.
Sera por iso que agora, o igual que xa fixo o Banco de Santander coa sua vila financieira, TELEFONICA vaise montar unha pequena vila no noreste de Madrid. Dase conta que coas novas tecnoloxías rindese máis no rural. Iso si, faran un rural de seu, con acceso a rede. Falan moito de ” responsabilidad corporativa ” , máis a ver cando comezan a ter  responsabilidade coa sociedade. Con toda ela.
Anotacións:

1

Durante estos anos sempre me preguntei como e que o estado central ou o governo galego non toman cartas no asunto , polo menos con medidas puramente lexislativas:

  • obrigar as compañías telefónicas que dan acceso a rede a dar acceso o rural, e mentres non o den, obrigarlles a dar unha solución de maior nivel -satélite, UMTS-, tarifando o servicio básico.
  • o mesmo coa rede das compañias de telefonia movil, se non dan 3G crear tarifas

Isto pode parecer extrano dende o punto de vista dos que sufren esta deixadez….pero temos que lembrarnos o exemplo dos TRAC. Aquelo non deixaba de ser un movil, máis o que pagabas era unha tarifa de fixo

2

Transcripción dos documentos

CARTA UNHA:

Estimado/a cliente,

En primer lugar nos gustaría expresarle nuestro agradecimiento por elegirnos como operador de referencia para sus necesidades de comunicación.

Nos es grato ponernos en contacto con usted para, en respuesta a su solicitud de servicio, reiterarle nuestra disposición a proceder, en breve, a la instalación en su domicilio de una línea telefónica atendida con tecnología radioeléctrica.

Para poder realizar esta instalación en su domicilio es preciso que se ponga en contacto con nosotros a la mayor brevedad posible, llamando gratuitamente al 1004 su Linea de Atención Personal, para concertar día y hora.

Le agradeceríamos una pronta contestación por su parte, confirmando el interés en esta instalación. En otro caso, entenderemos que renuncia a su petición, por lo que procederemos a su baja, sin perjuicio d eque en cualquier otro momento desee realizar una nueva solicitud de servicio.

Quedamos a su disposición para cualquier aclaración, o si desea más información al respecto, pudiendo ponerse en contacto con nosotros gratuitamente en el 1004, su Línea de Atención Personal.

Atentamente,

**********na parte inferior da carta , despois de “atentamente”, non existe nengun tipo de firma nen indicación de departamento algún, está en branco. na parte superior da carta aparte da dirección de destino, so pon “TELEFONICA“************

CARTA DUAS:

a única diferencia coa carta anterior e que antes de poñer “Estimado/a cliente,”, poñen un párrafo en negriña:

AVISO: le enviamos una NUEVA CARTA que incluye un número de referencia ACTUALIZADO para facilitar las gestiones de alta de línea en el 1004

3 Teño acceso a estes orixinais, e autorización de Pepe para reproducilos. De xurdir calquer problema, Pepe non ten problema en sair a luz. Pepe non vive de falar ben ou mal de TELEFONICA – e eu tampouco-, dahi que en principio queira seguir anonimo.

carta unha a Pepe de Neovila

carta duas a Pepe de Neovila

alegria! en chuza.org

Mércores, Outubro 4th, 2006

alegria! en chuza.org

Fixome ilusión que se lembraran de min, pero non me gustou que a xente rife.

Claro, cando das opinión tamén haberia que preguntar se non se sabe, para iso temos a wikipedia.

Graciñas chuza. Xa que non teño subención, polo menos esta ben que alguén se lembre de ti.

Grueiro migra para Blogaliza

Avatar degrueiro.blogaliza.org/
enviado por susinho hai 16 horas 54 minutos

Alegría! Mariano Grueiro revive o seu blog levándoo para Blogaliza. É un dos pioneiros da internet galega, participante do 1º encontro hacker galego, creador polifacético, autor do primeiro podcast en galego e da primeira peli con licenza libre galega, activista sen descanso pola extensión de banda ancha e contra o Plan Galicia, autor do mellor documental sobre a manifa de Nunca Máis… mais un exemplo deses galegos dos que non sabemos nada… até que un día lles dan o nobel.

comentarios

  1. escrito por berto hai 16 horas 48 minutosberto
  2. #2 hahahahahha
    escrito por ascarida hai 16 horas 47 minutosascarida
  3. #3 Irrelevante? Endogamia ou ignorancia?
    escrito por susinho hai 16 horas 42 minutossusinho
  4. #4 Contéstome á miña retórica pergunta. Relacionando, claro.Web de protesto sobre o Plan Galicia

    http://www.enderezo.com/plangalicia/

    Psalmus, peli en CC

    http://www.youtube.com/watch?v=Qh3XqNmJzgk

    No primeiro encontro hacker galego

    http://hacklab.causaencantada.org/html/demo/registo/ardetroia.html

    Podcast en galego

    http://www.podcast-es.org/pipermail/podcast_podcast-es.org/2005-July/001650.html

    Petición para o rural galego

    http://www.petitiononline.com/f2004/petition.html

    Podería seguir, pero supoño que debería ser suficiente.

    Ben. Eliminada a posibilidade da ignorancia -e como algunhas desas apareceron xa eiquí, ou cando isto aínda non existía en sitios como Barrapunto, outro coñecido niño de trolls- supoño que a cousa ficará en pura e simples endogamia.

    É endogámica a comunidade de chuza? Deixo plantexada a pregunta para os chuzanews.

    Como cura de humildade há vir quenindiós.

    escrito por susinho hai 16 horas 24 minutossusinho
  5. #5 E ademáis será amigo teu, eso non o pos no curriculum? pornotube
    escrito por ascarida hai 16 horas 22 minutosascarida
  6. #6 si creo que ninguen dixo que grueiro fixera cousas molonas (de feito chuzaronse cousas do seu blog regularmente), pero o feito de que migrara a blogaliza é bastante irrelevante, polo menos para min…
    escrito por berto hai 16 horas 22 minutosberto
  7. #7 Tomo nota da pregunta, susinho.
    escrito por Modesto hai 16 horas 13 minutosModesto
  8. #8 Que o anónimo X leve o seu blog para blogilandia non é relevante. Que Grueiro -il, non calquera outro… ou é que hai alguén niste país que poida asemellarselle aínda que sexa un pouquiño?- decida cambiar de estratéxia comunicativa, e que escolla Blogaliza sí que o é. Como o foi cando Linus cambiou de CVS, ou cando se lle queimou o portátil a Alan Cox: cuestións que non terían relevancia algunha, de non ser a personaxe que está detrás delas.En calquera caso discutir por iso non ten sentido. Quería deixar constancia da miña perspectiva, e nada máis.

    Ascarida (con ou sen til?): falei máis con Berto do que puiden ter falado nunca con Grueiro, por si che sirve de métrica. Así que non te preocupes, que hai sitio no star system do microcosmos da net galaica dabondo para que brilles todo o que precises. Bonito avatar, por certo.

    Modesto: txatxi. Prometo tomarmo con humor -)

    escrito por susinho hai 15 horas 58 minutossusinho
  9. #9 still trolling youe se muda de móbil, tamén é un cambio de estratexia comunicativa? ortigueira, porno, Galiza, tvg, pocholo, urbanismo
    escrito por ascarida hai 15 horas 47 minutosascarida
  10. #10 déixao estar muller. a cagada xa está feita; non é necesario xustificala e todo kiski ten direito a equivocarse.ademais, qué. estas cousas pasan non? dos erros apréndese.

    hale. non obsesionarse.

    escrito por susinho hai 15 horas 26 minutossusinho

En momentos coma este lembrome de que votei dous anos fora da rede, e os motivos desta. Se por algúns fose, millor que nunca voltase. Se por outros fose, millor que voltase. Voltar co weblog e coas outras cousas a esta Galiza telemática.
insisto: grazas

o rural galego no e un problema: e unha realidade. Por alo arriba neva dez meses o ano e fan os Nokia

Mércores, Outubro 4th, 2006

Leo hoxe o seguinte:

Estender a banda ancha ás zonas non rendibles


O Colexio Oficial de Enxeñeiros de Telecomunicacións reclama un maior apoio da Administración para compensar os fortes investimentos precisos para levar estas tecnoloxías a zonas con gran dispersión poboacional e dificultades orográficas.

Eu estou totalmente a favor desa iniciativa, pero coido que e moi importante matizar o de

*dificultades orográficas

*rendibilidade

Se o rural galego gañase cartos como a costa de California, non haberia problemas de rendibilidade. Un argumento fora. O outro, o das dificultades orográficas, realmente non existen….¡o rural galego e asi! ¡ninguen di que neva dez meses o ano en Finlandia!

Acceso a internet no rural galego

Venres, Setembro 22nd, 2006

Hay xa moitos meses que non escribo sobre o tema do acceso a internet dende o rural na Galiza.

Non so estaba desanimado despois de estar dende o ano 2000 o 2004 invertindo miñas millores enerxias nisto, sen conseguir aparentemente nada. Estaba desanimado o ver que os galegos que iban incorporándose moi pouco a pouco a rede, dáballes igual que isto pasase.

Pero ontes recibin un correo que fixome pensar, e fixome crer que algo do que sementei neses anos saiu adiante.

Quero agradecer todalas persoas que estan facendo, de xeito público, privado ou sobre todo alternativo, esforzos por poñer solución a isto.

E inda que non seña nada importante, quero lembrar unha iniciativa que puxera en marcha na rede dende o 2004 para solicitar que as galegos e galegos do rural teñan acceso a rede. Dame igual que vaian facernos caso dende Madrid ou non, e o espacio para amosar nosas voluntades. A voluntade dos galegos que xa temos acceso a rede, se queremos que o resto teñan acceso ou non.

Galicia merece outra oportunidade

Nova accion do exercito guerrilleiro galego contra os servidores DNS do ESNIC :)

Mércores, Agosto 30th, 2006

A pasada tarde produciuse un ataque contra os servidores DNS da organización española ESNIC.
Ditos servidores son responsables de traducir nomes de dominio a IP`S . Por exemplo, o dominio rediris.es correspondese coa IP 130.206.1.3:

[G5-20:~] grueiro% ping rediris.es
PING rediris.es (130.206.1.3): 56 data bytes
64 bytes from 130.206.1.3: icmp_seq=0 ttl=248 time=27.882 ms
64 bytes from 130.206.1.3: icmp_seq=1 ttl=248 time=10.657 ms
^C
— rediris.es ping statistics —
2 packets transmitted, 2 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 10.657/19.270/27.882/8.612 ms
[G5-20:~] grueiro%

As fontes as que tiven acceso fixeronme saber que esta foi unha nova acción de loita contra o estado español, en reclamación por todo o pobo galego que segue sen ter acceso a rede. Baixo un comunicado encabezado por un “¡Rede ou loita!”, o exército guerrilleiro galego da a coñecer sua estratexia e motivacións desta: que mentres non se aplique unha nova política de acceso universal a rede en todo o rural galego, continuaran as sabotaxes as diferentes empresas e entidades públicas que , por acciou ou omisión, fan que sega a perdurar no tempo esta situación de vergoña telemática, segundo o comunicado que puiden ler.
E de supoñer que esta acción cometida aprobeitandose da fraxilidade dos procesos de renovación da base dos dominios cada poucas horas, gardará relación coa reivindicación que hay anos que pesa sobre o dominio “.gal” para Galiza, (coma ocorre en Catalunya)de ahi o escoller un ataque contra os dominios “.es”.
As mesmas fontes apuntanme que se ben dito comunicado ten en principio caracter privado, se as devanditas reivindicacións seguen sen levarse a cabo, preténdese facer chegalas a toda a opinión pública, poñendose en contacto con diferentes medios e persoeiros galegos , coma foi no meu caso co cal e de supoñer que outros medios teñan coñecemento desta nova.

Fagome eco desta nova sen apoiar necesariamente as accións violentas, declaro que e precisa o fin das accións armadas ou violentas, pero si que coincido nestas reivindicacións e recoñezo que ata o momento accións máis pacíficas non tiveron o éxito desexado.

O comunicado remata facendo mención a organización, posto que o parecer despois da rexuntanza, o comando telemático e so unha das partes deste grupo. Seica existe tamén un comando ecoloxista que, despois do acontecido co lume este vrao (diversas accións coordinadas, unha verdadeira declaración de guerra contra o cerne galego) e dos intereses de compañías coma Endesa (futura alemana EON) nas Pontes (proxecto de “rexeneración” facendo un lago artificial, a termica mais contaminante de Europa, etc , plantexanse novas accións en defensa da terra se governo galego ou español non toman medidas lexislativas, económicas e sociais exemplares.

Pola miña parte so quero engadir que varias horas despois de ter sucedido isto, na paxina do ESNIC, nic.es, na sección de novas non existía nengun comunicado sobre o acontecido.

Outras paxinas que fanse eco da nova:

microsiervos
86400
Chegados aqui poderiamos pensar que todo isto e unha invención miña, pero … ¿que outra alternativa queda? ¿pensar que foi pola sua neglixencia? ¿que e mais dificil de pensar que ocorra?  ¿que milleiros de galegos non teñan acceso a rede? ¿que un grupo de loita armada galega tome cartas no asunto? Realmente, ¿Cal e a verdeira vergoña? Todo isto non deixaria de ser unha invención se non fose porque a parte correspondente as reivindicacións segue a ser real

30 81 89 02 81 81 00 c8 99 85 03 ad 77 7e 1c f7
08 64 0a bf ce 63 83 e9 f0 01 1c f8 36 65 1b 1b
d1 2b 30 ec 29 e3 20 80 17 58 d1 6e 28 81 f0 87
e0 e9 7c 89 b3 0d b4 ac d2 a8 65 4f 14 b1 26 f9
a7 fc 3a da ae fc 17 96 c4 f1 59 63 49 cd f1 7a
be 5d e6 e9 bd ff be 26 24 27 3b 59 0a ee bb 53
8e 0b 8a f1 dc f0 9f ee 8e a5 2d 8f f6 40 3b f9
e7 2a 5b 3e 34 62 db fa e9 aa 0c a5 0d f2 e8 86
c8 0d ec 03 db 22 d1 02 03 01 00 01

a cova da caverna matriziana

Domingo, Maio 22nd, 2005

22/05/2004

A cova da caverna matriziana.

O da z e porque está de moda meter esta letra nos sustantivos.
Ontes un comentario no xornal de novas Barrapunto.
Alguén falaba que onde vivia, había moita xente que pasara a Guerra civil española, e a maior parte deles o que afirmaban e que xa entramos na guerra. Xa estamos nunha guerra. Guerra de baixa intensidade, pero guerra, que ira subindo de intensidade máis e máis.
O millor e polos recursos. Ou sí, ten que ser.
Parece que non foramos salvaxes, pero todo resulta moi salvaxe, se non non se chamaria wildliza (un xogo de palabras entre Galiza e salvaxe, en inglés) o libro que ando a reescribir sobre esta Galiza salvaxe que vive unha peneira entre o século vinteún e a sociedade do dazaoito.

A nova era que o governo de EEUU subcontratou a unha empresa, a obtención dun listado de posibles e hipotéticos terroristas.
Isto tería que facer reflexionar moito a nosa sociedade, posto que o que fixo esa empresa para obter , para construir máis ben, ese listado, foi cruza-los datos entre diferentes listas de sanidade, educación, datos bancarios, asociacións, etc, en función de determinados parámetros.
Non poderemos botarlle a culpa agora o equipo, o ordenador, que procesa os datos.
Nesta época de pseudorevolución tecnolóxica, esquencense de dicirlle os cativos que os ordenadores son parvos. Quinindiolamente parvos. Estúpidos. Máis parvos que a persoa máis parva.
Os ordenadores non teñen iniciativa, e os ordenadores hay que mandarlle as cousas, hay que programalos. Son entes totalmente non-creativos. E inda para o dia que señan entidades que razonen coma nos, será porque primeiramente algun ser human programounos, ou porque un ser human programou unha maquina que a sua vez programounos.
Digo todo isto pola nosa responsabilidade, pois témola. Ata agora non teriamos a técnica para facela, pero se agora a temos, e a sociedade a que decide, ou omite (o cal e unha decisión) o que facer.
No fondo, somos nos.
Consentimos no seu momento que nos dixeran que non existía marea negra mentres recolliamos chapapote coas maos?
Non, e deu igual o que insistiran pola maior parte (lembrémolo) dos medios.
Se na rua queren matar a alguen, e esta na nosa mao impedilo, e seguramente opoñerémonos.
Os conductores, manexa unha máquina cunha potencialide asesina incrible, e sen embargo, usámola para desprazarnos.
Do mesmo xeito, e a sociedade a que debería decidir da corrección ou non destas accións. Recentemente, aprobavase na union europea a cesion de datos das xente que viaxea en avion as autoridades de EEUU.

O plan de cruzado de datos chámase Matrix (en serio, chámase así, non e invento meu).

Deberiamonos coñecer nun lugar onde non houbera oscuridade, dicia o escritor George Orwell na sua novela 1984, e non lle faltaba razon para pensalo.

o rural morrera

Venres, Outubro 1st, 2004
o rural morrera

on 03/11/2004

Leo no portal do consello da cultura galega:

Internet voará

Integrar a Galicia na sociedade do coñecemento está no fondo dos orzamentos da autonomía para o 2005. Esta vontade concrétase en que un dos obxectivos a conseguir para o 2007 é que toda Galicia teña Internet de alta velocidade. Para que sexa unha realidade creouse a Estratexia de Banda Ancha na que se investirán 45 millóns de euros no próximo trienio. Entre os primeiros pasos a dar nesta dirección está a extensión da rede troncal que levará a alta velocidade a eses puntos nos que os operadores privados non teñen previsto facelo, a promoción das vantaxes de este servizo ademais de continuar co programa de Internet no rural.

( collerono de El Correo gallego)

45 millons??????

Estàn tolos. Non queren dar internet a todos por 20 euros o mes (ano 200) e agora din que se gastaràn iso.

persoais.enderezo.com e boeing

Venres, Outubro 1st, 2004

Que teñen en comun persoais.enderezo.com e Boeing?
Que as duas utilizan a mesma plataforma, a distribución yellow dog linux sobre hardware mac.
Iso si, namais.
A diferencia dalí, no rural galego, inda cando tes acceso a rede, hay cortes de luz.
Sintoo por todas esas persoas que me preguntan que pasou co proxecto de persoais.enderezo.com (por certo, que ninguen o visite polo momento, e que sega a ler: ) , máis este non o abandonei, nen moito menos. O problema e que en canto teño o proxecto algo avanzado, ven un corte de luz e deixame o sistema de arquivos -ext2, ext3…- escachado, de xeito que xa teño recomenzado varias veces.
Así andamos. E probable que no IZAR de Ferrol, esta xente de Terrasoft instale seus equipos, e os directivos -educados en madri- seguramente ignoraran que non demasiado lonxe dali, hay quen fai funcionar a seus equipos dun xeito semellante os utilizados nesas fragatas, máis tamén pensarán , como di a canción, que nunca chove o este de California.
Mentres o CNI español pide expertos en guindos, esta xente ten meritos recoñecidos, e come na sua mao o departamento de defensa estadounidense. Logo queixaranse de Perejil ou do 11M, mais se andan a velas vir, non e por falta de medios, senon por falta de xeito.
Eu o que digo e que en canto poida, arrinco de novo o proxecto de persoais.enderezo.com ( e xa deixarei aviso eiqui cando seña iso 😉 )